A mobilszolgáltató működésének első öt éve elteltével érzékelte egy megbízható, naprakész és funkcionális vezetői információs és elemző rendszer hiányát. 1999-ben döntés született egy nagyszabású adattárház projekt elindításáról, ami napjainkra Közép-Európa legnagyobb Üzleti Intelligencia projektjévé nőtte ki magát. A projekt irányítására vonatkozó pályázatot a Bixpert Kft. munkatársai nyerték meg. A 2000-ben indított projekt a következő fő mérföldkövek mentén halad:
Adattárház platform kiválasztása – NCR Teradata
Elemző eszköz kiválasztása – MicroStrategy BI Platform
Adattárház modell kialakítása, különös tekintettel a biztonsági és jelentéstételi funkciókra
Adatok betöltése
Testreszabás
Felhasználóbarát környezet létrehozása és a felhasználók oktatása
A végső Üzleti Intelligencia rendszer mind ad-hoc, mind standard riportok és elemzések futtatását támogatja, lefedve a marketing, a pénzügyi és a műszaki felhasználók igényeit egyaránt.